نوشته شده توسط : روابط عمومی

استاژ فنی و کلاس بازآموزی قوانین داوری کاراته روز چهارشنبه 6مرداد ماه در شهرستان اسلامشهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی هیئت کاراته استان تهران، با برنامه ریزی مسئولین هیئت کاراته اسلامشهر و به منظور بالارفتن سطح دانش داوران در این شهرستان یکدوره استاژ فنی و کلاس بازآموزی قوانین داوری روز چهارشنبه 6 مرداد ماه به مدرسی سیروس یزدانی و لمیا فارسی در این شهرستان برگزار شد.

بر اساس این گزارش بیش از 25 داور در دو بخش بانوان و آقایان در این کلاس حضور داشتند و با آخرین تغییرات داوری آشنا شدند.



:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روابط عمومی

مجمع عمومی سالیانه هیئت کاراته استان تهران روز گذشته با حضور مسئولین فدراسیون، اداره کل و تمامی اعضاء مجمع برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی هیئت کاراته استان تهران، مجمع عمومی سالیانه هیئت به منظور ارائه گزارش عملکرد سال گذشته و بررسی و اعلام تقویم ورزشی سال جاری این هیئت با حضور محمد علی مردانی دبیر فدراسیون که به نیابت از سرپرست فدراسیون ریاست مجمع را برعهده داشت، دکتر میرزا آقابیک معاونت توسعه امور ورزش، دکتر زرگر ریاست گروه توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای، فاطمه سلیمی رئيس گروه هماهنگي امور بانوان، پیام نظر مدیر روابط عمومی، صداقت و طاهری اعضا گروه توسعه قهرمان اداره کل ورزش و جوانان استان و حضور تمامی اعضا مجمع تشکیل شد.

بر اساس این گزارش در ابتدای این جلسه مردانی دبیر فدراسیون ضمن تشکر از مسئولین ورزش استان تهران که در راه اعتلای ورزش پایتخت تمام تلاش خود را به کار بسته اند تقدیر و تشکر کرد و افزود: مطمئنا جایگاه امروز کاراته پایتخت در سطح کشور و ورزش استان مرهون تلاش این عزیزان است.

وی با اشاره به این نکته که هیئتهای ورزشی به عنوان بازوان توانمند فدراسیون هستند گفت: خوشبختانه در مدت حضور عطایی بر مسند ریاست کاراته پایتخت شاهد انجام کارهای نو و تقویت کاراته در سطح استان بوده ایم، عطایی و تیم پرتوانش در هیئت در این مدت ثابت کردند که خواستن توانستن است و جایگاه برتر این هیئت در میان 32 هیئت کاراته کشور و 47 هیئت ورزشی استان خود به خوبی گویای این مطلب است.

مردانی در ادامه ضمن ابراز رضایت از عملکرد این هیئت ابراز امیدواری کرد با وحدت و همدلی تمامی اهالی کاراته پایتخت این موفقیتها بیش از پیش ادامه داشته باشد.

در ادامه این جلسه دکتر میرزاآقابیک از کاراته پایتخت به عنوان الگو در ورزش تهران نام برد و گفت: همواره از کاراته به عنوان یک رشته پرمدال نام برده می شود و خوشبختانه در سه سال گذشته همواره سهم کاراته تهران از مدالهای کسب شده این رشته پرطرفدار در میادین بین المللی بیش از 50 درصد بوده است و امیدواریم این روند و سیر صعودی همچنان ادامه داشته باشد.

وی در ادامه از هیئت کاراته به عنوان هیئت برتر استان یاد کرد و افزود : عملکرد قابل قبول و مورد تایید این هیئت باعث رضایت مسئولین ورزش پایتخت شده است و ما همواره در تمامی امور قهرمانی، آموزشی و فرهنگی روی کاراته حساب ویژه می کنیم.

معاونت توسعه امور ورزش ضمن ابراز خرسندی از حضور کاراته در المپیک 2020 گفت: برنامه ریزی در خصوص حضور حداکثری کاراته کاهای پایتخت در این پیکارها باید در صدر برنامه های هیئت قرار گیرد.

وی همچنین از مسئولین هیئت خواست به باشگاههای خصوص توجه بیشتری داشته باشند و برنامه ای را در خصوص برگزاری مسابقات باشگاههای خصوصی تدوین کنند.

در ادامه این جلسه عطایی ضمن تشکر از زحمات مسئولین اداره کل و فدراسیون که از هیچ کمکی به هیئت فروگذار نکرده اند خلاصه ای از عملکرد و دستاوردهای استان در سال گذشته وهمچنین برنامه های سال جاری هیئت را نیز به سمع حاضرین در جلسه رساند.

وی برنامه ریزی در خصوص گسترش کاراته و همگانی کردن این رشته و همچنین تقویت بازیکنان سنین پایه به منظور حضور قدرتمند در پیکارهای المپیک و بازیهای آسیایی را از مهمترین اهداف این هیئت در سال جاری نام برد و گفت: برای رسیدن به این مهم به همیاری تمامی دلسوزان کاراته نیاز داریم و از حمایت های پیشکسوتان استقبال می کنیم.



:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روابط عمومی

مسابقات قهرمانی کشور سبک شیتوریو شوکوکای بین‌المللی انتخابی مسابقات آسیایی ویژه بانوان در شهرستان رباط کریم برگزار شد.
به گزارش فارس، مسابقات قهرمانی کشور سبک شیتوریو شوکوکای بین‌المللی انتخابی مسابقات آسیایی ویژه بانوان در تاریخ 16 و 17 اردیبهشت ماه جاری در مجموعه ورزشی آزادگان شهرستان رباط کریم با حضور 150 کاراته‌کای خانم از استان‌های قم، همدان، ایلام، کرمانشاه، فارس، زنجان، البرز، تهران و لرستان برگزار شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان رباط کریم در اختتامیه این پیکارها با تشکر از علی‌اصغر پورابراهیم رئیس هیئت کاراته شهرستان با اشاره به میزبانی متعدد مسابقات کشوری این شهرستان در طول سه سال اخیر اظهار کرد: این مهم نشان از مدیریت و ظرفیت بالای ورزشی در رباط کریم بوده و حضور بانوان در عرصه ورزش سرآغاز جامعه‌ای سالم و پرنشاط با افقی درخشان در آینده نزدیک است.
در این دوره از مسابقات جمیله وفایی نایب رئیس سبک شیتوریو ایران و فاطمه قوام‌پور مسئول امور اجرایی سبک شوکوکای بین‌المللی به عنوان میهمان ویژه و ناظر در سالن مسابقات حضور داشتند.
در پایان دو روز مسابقات نفس‌گیر و پس از جمع‌بندی نتایج انفرادی و گروهی توسط هیئت داوری تیم البرز الف مقام اول، تیم استان لرستان مقام دوم و تیم البرز ب مقام سوم این مسابقات را به خود اختصاص دادند.
در مراسم اختتامیه این مسابقات به نفرات و تیم‌های برتر حکم، مدال و جوایز ارزنده‌ای اهدا شد.



:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روابط عمومی

به مناسبت گرامیداشت سی و هفتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی یک دوره مسابقات کاراته سبک فودوکان شوتوکان کشوری با عنوان جام فجر در شهرستان رباط کریم برگزار شد.

در این دور از مسابقات چهره‌های برتر کاراته، شیهان فردین نادری‌نژاد رئیس سبک در ایران و جنوب آسیا، فاطمه قوام‌پور نایب رئیس سبک در ایران و جنوب آسیا، شیهان علی‌اصغر پورابراهیم رئیس هیئت کاراته شهرستان رباط کریم و دبیر سبک در ایران و جنوب آسیا ، غلامرضا پورابراهیم مسئول روابط عمومی و نماینده پایتخت سبک و نیز رضا رجبی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان در سالن ورزشی شهرستان رباط کریم حضور داشتند.

بر همین اساس مراسم افتتاحیه این دور از مسابقات کشوری ابتدا تلاوتی چند از کلام‌الله مجید در بین حاضرین قرائت و پخش سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران با خیرمقدم‌گویی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان رباط کریم به حاضرین و سخنرانی ابراهیم نکو نماینده مردم شهرستان‌های رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی رسماً آغاز شد.

بر پایه این گزارش در این دور از مسابقات نمایشی کاتا با حضور تعداد زیادی از کاراته‌کاها در حضور اساتید و داوران
در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگ‌سالان با شرکت 320 کاراته‌کا از استان‌های قم، تهران، البرز، گیلان، تبریز، کرمانشاه. مازندران و کردستان در مجموعه ورزشی آزادگان شهرستان رباط کریم طی دو روز برگزار شد که در ادامه نیز فایترها بر روی تشک حاضر شدند و با سوت داور به مبارزه بسیار نفس‌گیری پرداختند.

این دور از مسابقات نفس‌گیر که طی دو روز در شهرستان رباط‌کریم برگزار شد تیم استان تهران (رباط کریم) مقام اول، استان تبریز مقام دوم و استان کرمانشاه مقام سوم را کسب کردند.

 



:: بازدید از این مطلب : 342
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روابط عمومی


تیم باشگاه آکادمی هنر رزمی شهرستان رباط کریم با مربیگری حمزه نظامی در مسابقات قهرمانی استان تهران شرکت کرد.
به گزارش هیات کاراته شهرستان رباط کریم، محمد رضا دره گاهی مقام اول خردسالان – سید امیر علی نظامی مقام اول نوجوانان – امیر محمد نظامی مقام اول نوجوانان – یوسف نوری مقام دوم خردسالان – مانی نظامی مقام دوم نونهالان – علیرضا الله جانی مقام دوم نوجوانان – هادی موسایی مقام سوم نوجوانان و محمد کرمی مقام سوم خردسالان را کسب کردند.

افتتاح مسابقات دانش آموزی شهرستان رباط کریم
افتتاح مسابقات دانش آموزی در قالب رشته های همگانی با حضور مجید هدایتی رئیس هیات ورزشهای همگانی و خوشکلام کارشناس و مسئول ورزش آموزش و پرورش در سالن ورزشی بعثت انجام شد .


 


به گزارش هیات ورزشهای همگانی شهرستان رباط کریم، قرعه کشی این مسابقات توسط هدایتی و جمعی از مسئولین شهرستان انجام گردید



:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روابط عمومی

رقابتهای قهرمانی کشور سبک شوتوکان ساساکی ها پنجشنبه و جمعه ۱۴ و ۱۵ آبان ماه در تهران برگزار شد.
غلامرضا پورابراهیم مسئول روابط عمومی هیئت کاراته شهرستان رباط کریم گفت: این مسابقات در سالن آزادگان شهرستان رباط کریم استان تهران برگزار شد و در پایان تیم تهران مقام نخست را کسب کرد، تیم گیلان در مکان دوم قرار گرفت و تیم اصفهان در جای سوم ایستاد. وی در ادامه گفت در سال جاری این هیئت توانست با برنامه ریزی مناسب ریاست هیئت کاراته شهرستان میزبانی چهار مسابقه کشوری (2مسابقه کشوری بانوان و 2 مسابقه آقایان) را به عهده بگیرد و به نحوه احسنت این مسابقات را برگزار نماید. این امر باعث شناساندن بیشتر کاراته رباط کریم در سطح کشور خواهد شد. همچنین ایشان به نقل از علی اصغر پورابراهیم ریاست هیئت کاراته شهرستان گفتند، برای سال آتی برنامه های بیشتری جهت برگزاری کلاسهای آموزشی زیر نظر هیئت استان و فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی ایران خواهیم داشت.



:: برچسب‌ها: کاتا , دانلود , شوتوکان , کاتای , , هیان , ساندان , آموزش , آموزش کاتا , , کاراته , پورابراهیم , ,
:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روابط عمومی

بخشنامه مسابقات استان تهران که در تاریخ ۱۲/۷/۱۳۹۲ برگزار میشود . مهلت ثبت نام تا ۱۰/۷/۹۲ میباشد.



:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 6 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روابط عمومی


جمعی از اهالی کاراته رباط کریم امروز همراه با سایر مردم روزه دار این شهرستان در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کردند.

به گزارش سایت هیئت کاراته استان تهران، جامعه کاراته استان تهران در شهرستانهای تابعه نیز دوشادوش سایر مردم عزیز ایران اسلامی با حضور پر شور در راهپیمایی روز قدس مشت محکمی بر دهان استکبار زدند.

براساس این گزارش علی اصغر پور ابراهیم رئیس هیئت کاراته شهرستان رباط کریم به همراه جمع کثیری از مربیان، داوران و ورزشکاران کاراته این شهرستان با حضور در راهپیمایی روز قدس و سر دادن شعار مرگ بر اسرائیل جنایات رژیم اشغالگر قدس را محکوم کردند.



:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روابط عمومی

نفرات برگزیده تیم خانم فلاح

بخش کاتا:

مقام اول: پریسا زهره وند- مهناز زیادی - مبینا عیوض زاده

مقام دوم: پریماه علیپور - آیدا محمدی - مائده خدایاری

مقام سوم: زهرا سیاری - زهرا حق پرست - ترانه سیار پناه - پگاه صادقی پور

برای مشاهده ادامه لیست به صفحه دوم مراجه فرمایید.......



:: بازدید از این مطلب : 242
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 6 مهر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روابط عمومی

ski              به گزارش سرپرست هیئت کاراته شهرستان رباط کریم :

 

تیم شوتوکان SKI تهران که تشکل از بازیکنان این شهرستان(رباط کریم) می باشند. امروز در تاریخ ۴/۷/۹۲ توانست دو دور متوالی از سری مسابقات لیگ حریفان خود را پشت سر بگذارند. دور اول تیم شوتوکان SKI تهران در کاتای انفرادی با بازی امیر حسین اسماعیل زاده و اجرای کاتای کانگوشو بازی را به بازیکن تیم همراه اول با نتیجه( ۳ بر ۲) واگذار کرده و در کاتای تیمی با بازی آقایان: امیرحسین اسماعیل زاده - حسن زرین- عرفان موسوی و اجرای کاتای جیون تیم همراه اول با نتیجه(۵ بر۰) را پشت سر گذاشت.

در کمیته تیمی تیم همراه اول مقابل تیم کاراته شوتوکان SKI تهران کیکن و با نداشتن بازیکن شکست خورد.

در دور دوم تیم شوتوکان SKI تهران تیم هیئت کاراته کرمان را نیز با اقتدار کامل پشت سر گذاشت .......



:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 6 مهر 1393 | نظرات ()